A gift for a deer-friend : ) / Подарък за скъп и весел другар : )

More than two years ago I celebrated my birthday (which in December). I made a party and it was such a fun! : ) One of my closest friends wore one of these sweet Christmas antlers and a flashy red nose. I think that’s the way I’ll always remember her. So, my dear Deer-friend, these are for you. I hope you’ll like them.

Преди повече от две години празнувах рождения си ден (който междувпрочен е през месец Декември). Организирахме си тържество и прекарахме изключително весело. Една от близките ми приятелки носеше от онези симпатични текстилни коледни еленски рога и голям светкащ и блещукащ червен нос. Предполагам в този образ ще я запомня доживот ; ) Скъпо весело другарче, това е за теб… Искрено се надявам да ти допаднат!

 

This entry was posted in Bee-d-s and wire ; ). Bookmark the permalink.

One Response to A gift for a deer-friend : ) / Подарък за скъп и весел другар : )

  1. They are gorgeous! Thank you :*

Leave a Reply

